2015. február 28., szombat

Easy – Egyszeregy értékelés /A szív körvonalai 1./


Tammara Webber: Easy – Egyszeregy

(AZ ÉRTÉKELÉS 2 SZEMSZÖGŰ!)


Fülszöveg: Egy lány, aki úgy gondolja, a bizalmat megtörik, az ígéreteket megszegik és a hűség csak illúzió. Egy fiú, aki úgy hiszi, az igazság relatív, a hazugság elkendőzi a kibírhatatlan fájdalmat és a bűntudat örök.
A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen; csak együtt nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére. Vajon a találkozásuk megerősíti őket hitükben, vagy megcáfol mindent?

Katy: Ó jaj!Igazán nagy bajban voltam amikor befejeztem a könyvet. Számomra hetek,sőt hosszú hónapoknak kellett eltelnie,hogy eltudjam dönteni; Tetszett vagy sem?!
Végtére is az első opciót választottam és minden erőmmel azon voltam,hogy a majdan megjelenő Landon/Lucas szemszögéből íródott könyvet vehessem a kezembe. (Ami nem kis mértékben érdekes fordulatot tartalmaz az Easy olvasóinak számára.!)
Szív dobogtató,bájos,keserűen édes és egyben szomorú könyv volt számomra. Sajnáltam Lucast amiért ilyen sérelmek érték a múltjában és amiért a jelentben sincs kifejezetten könnyű sorsa. 
Jacqueline-n "fejlődése" a könyv során tényleg látványos. Egy erős,kifejező és bátor lánnyá válik Kenedy nélkül.A Landon/Lucas szál már az elején szöget ütött a fejembe és már sejtelmem volt mi is fog ebből kisülni.Bár Jacqueline még mindig nem a kedvencem és -hiába a változás- még mindig egy kicsit naivnak gondolom,de nem volt kifejezetten rossz karakter!:) A könyv során számomra Erin volt az aki minden szempontból vitte a pálmát. A könyv egy igazán nagy élmény volt. Erős karakterekkel és egy erős szállal karöltve.:)

Történet:5/4,5
Borító: 5/4,5

Roxan: Easy.Ezt a könyvet könnyű szeretni. Olyan könnyű, mint az egyszeregy.
Egyszerűen imádtam! Azt sajnálom csak, hogy ezt a könyvet nem vettem meg, hanem PDF-ben olvastam, pedig nagy büszkeséggel tartanám a polcomon.
Meglepő volt hogy tetszett, mert engem így a történet nem annyira fogott meg, de aztán miután belekezdtem a könyvbe, nem is tudtam letenni. Megszokott volt nekem ez a „tinik a suliban” című történet, így nem kapott tőlem oly sok reményt, de úgy meglepett, mert teljesen elvarázsolt ez a nem megszokott történet, és persze a fő hős pasi, Lucas. Lucas mai napig az én szerelmem, és háremem egyik tagja. És bár a főhősnőnek a nevét még mindig nem tudom leírni, én mégis nagyon szerettem őt is. Kedvenc lett a főszereplők között. Teljesen együtt tudtam érezni vele, és mintha én lettem volna egyes jeleneteknél. És természetesen megveszem a következő részt is, a Breakable-t. :) És én most ezt MINDENKINEK CSAK AJÁNLANI tudom.
(Forrás: Moly.hu)
Történet:5/5
Borító: 5/5

Bejegyezte: Katy,Roxan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése